MercFreak Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 noen som har bilder av batteri i baggasjen? lurte litt på hvordan andre har løst dette, skal flytte batteriet mitt i baggasjen, trenger plassen der til annet stasj :P hadde tenkt og sette det midt over bak akslen egentlig.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har det i ene hjulbrønnen. Kan se om jeg får tatt bilder av det i morgen. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 fikk tak i batterikasse fra pegueot 405 happyhappy Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har mitt i høyre hjulbrønn.. "Hemmlaga kasse"... i 242`n.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jeg har det på venstre side, ved siden av hjulbrønnen, har batteriet i en batteriboks du får kjøpt på biltema som er beregna til båt.. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Til dere: Sett det for all del på HØYRE side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har det på h.s. i reservehjulsbrønnen. om du ser der, er det en "kant".. oppå den kanten, er det sveist batteriplaten fra mercedes w202. bruker mercedes "festeklemme" også, fra w123 ambulanse.. gi meg gjerne pes for å ikke bruke volvo original batteristålplaten, men den var jo rustet vekk til mikroskopiske deler og jeg fikk gratis mercedesdeler.. kan se om jeg får tatt noen bilder i dag. jeg får skjult batteriet, ved å ta den originale papp-platen over batteriet.. kjører 35mm^2 (eller var det 40mm^2(?)) kabel til batteriet. jordet ved innfestning til bagasjeluken. kjører altså +'en inn i torpedoveggen, på yttersiden av brakebooster (mao. ikke over motoren). kabelen er også lagt inn i sirkulærskjært kabelsamler. ps. det er ingen krav til sikring ved montasje av batteri i bagasjen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har det på h.s. i reservehjulsbrønnen.om du ser der, er det en "kant".. oppå den kanten, er det sveist batteriplaten fra mercedes w202. bruker mercedes "festeklemme" også, fra w123 ambulanse.. gi meg gjerne pes for å ikke bruke volvo original batteristålplaten, men den var jo rustet vekk til mikroskopiske deler og jeg fikk gratis mercedesdeler.. kan se om jeg får tatt noen bilder i dag. jeg får skjult batteriet, ved å ta den originale papp-platen over batteriet.. kjører 35mm^2 (eller var det 40mm^2(?)) kabel til batteriet. jordet ved innfestning til bagasjeluken. kjører altså +'en inn i torpedoveggen, på yttersiden av brakebooster (mao. ikke over motoren). kabelen er også lagt inn i sirkulærskjært kabelsamler. ps. det er ingen krav til sikring ved montasje av batteri i bagasjen. p.s. jeg lurte bare på hvordan folk hadde plassert batteriet ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 fikk tak i batterikasse fra pegueot 405 happyhappy var noe sånt jeg tentke meg oså, må bare finne meg en batterikasse som jeg kan feste optima batteriet i egentlig, den orginale til volov funker ikke til det.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 p.s. jeg lurte bare på hvordan folk hadde plassert batteriet ;) ja, men jeg tenkte jeg kunne skrive litt utfyllende. "Lovte" deg bilder og her er de! lykke til! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 et bilde til: har ikke så mye relevans til selve batterifestet, men jeg peker en annen tråd til denne tråden. (et spørsmål om ledningstrekning). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 kassa som jeg fikk tak i passa fett på et 75ah bilteam batteri! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 kan ta bilde i morgen :) har det på venstre side jeg :) funker fint det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Funker fint ja, men er ikke idielt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Funker fint ja, men er ikke idielt! Han merker sikkert en utrolig forskjell viss han flytter det over på høyresida ja aneglsmili Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg