tigem Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 har tenkt å skaffe meg 4" comp sett av no slag? noen forhandlere her? eller noen som har noe bra liggende? har sett på high end settet til alpine så er ute etter no kvalitet kom gjerne med tilbud.. vil ha et som helst klarer å gi litt midbass selv om det er mye å kreve at en stakkars 4 tommer ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ingen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har et mds fanatic sett helt ubrukt. 800kr ny pris 1890kr det er de gule elementene på bildet her. Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg selger, se her :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107461 Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har tenkt å skaffe meg 4" comp sett av no slag?noen forhandlere her? eller noen som har noe bra liggende? har sett på high end settet til alpine så er ute etter no kvalitet kom gjerne med tilbud.. vil ha et som helst klarer å gi litt midbass selv om det er mye å kreve at en stakkars 4 tommer ;P Det jeg kan tilby deg som vil passe dine krav er Morel Hybrid Ovation 4 til kr 5090,- veil. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg