Audi-freek Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei. Noen som har erfaring med Earhtquake magma 12"? hadde tenkt å ha 2 sånne i A4'en min som skal drives av en PHD 5000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det er et oppsett som lukter av suksess:) Skal du ha lukket eller portet kasse? Sedan eller stv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei.Noen som har erfaring med Earhtquake magma 12"? hadde tenkt å ha 2 sånne i A4'en min som skal drives av en PHD 5000 Du bør ha en lett helling mot sadomasochisme hvis du har tenkt å tyne dette utstyret samtidig som du sitter i bilen. Du skal i alle fall ha lykke til med å finne noe som trøkker like bra! :bump Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er et oppsett som lukter av suksess:) Skal du ha lukket eller portet kasse? Sedan eller stv? Heheh... Det er en avant(stv) 01. Jeg hadde tengt meg en lukket kasse. er ikke sikker på hvor mange liter kassene trenger å være.. det er amerikanske mål. Her står måla: http://www.earthquakesound.com/magma_enclosures.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Du bør ha en lett helling mot sadomasochisme hvis du har tenkt å tyne dette utstyret samtidig som du sitter i bilen.Du skal i alle fall ha lykke til med å finne noe som trøkker like bra! :bump Mvh Dag Johansen Hehe.. Akkurat det jeg liker.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hvis du sender Dag en PM så kan han helt sikker hjelpe deg med en spesialdesignet kasse, så får du en kasse som passer perfekt og fungerer optimalt til din bil og musikksmak. Kjøpt utstyret brukt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Heheh... Det er en avant(stv) 01. Jeg hadde tengt meg en lukket kasse.er ikke sikker på hvor mange liter kassene trenger å være.. det er amerikanske mål. Her står måla: http://www.earthquakesound.com/magma_enclosures.htm 1 cubic feet er 28,31 liter så da kan du regne i vei kiddie Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hvis du sender Dag en PM så kan han helt sikker hjelpe deg med en spesialdesignet kasse, så får du en kasse som passer perfekt og fungerer optimalt til din bil og musikksmak. Kjøpt utstyret brukt eller? Skal ha nytt... Åssen det? hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 1 cubic feet er 28,31 liter så da kan du regne i vei kiddie Off... Regne er så veldig gøy. hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Skal ha nytt... Åssen det? hehe... Det er vi som importerer Earthquake til Norge, så jeg var bare nysgjerrig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 U got pm xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg er litt småsado når det gjelder anlegg i bil, det får den stakkars JBL-10"ern merke... Og iallefall 6x9 erne Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Du er en liten sado'tass du å? hehe.. Fint at det ikke er bare meg. (Ikke får andre tanker i hode, snakker om anlegg er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg