daniel21 Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Hvis det er noen i Stømmen's område som har dårlig samvittighet for en ugjerning de gjorde natt til torsdag, så kan dere lette på samvittigheten her. Legg igjen navn og nummer så jeg veit hvor jeg kan hente alle tingene dere stjal fra bilen min. IDIOTER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 woooooooow!!!!! trorru virkelig folka vanker her?... hvorfor ikke henge opp flyers på alle P-plasser ! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Tenkte på det men det ble for mye jobb:) Er ikke det en dårlig start på kjeltringslivet når du må knuse ruta for å komme deg inn i en golf?? Alle veit jo om andre raskere måter og åpne en golf på?? Er jo ikke uten grunn at det er Norges mest stjælte bil... De hadde til og med ødelagt låsekasetten til spilleren min, selv om den ikke var satt ordetlig fast... De skulle nesten hatt diplom:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 skjedde meg meg og. i oktober i fjor. bilen sto på stasjonen i strømmen mens jeg var på jobb. tok all stereon. fuck alle drittungene på strømmen. hvis det er noen som ser to stk 10" rockford fosgate i eldre type som er lakkert i grønn metallic så røsk de ut av bilen de sitter i og gi de tilbake til meg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Er ikke første gangen det skjer noe med bilen min på strømmen. Hadde en 306 GTi som ble stjælt i fjor, bilen som jeg hadde etter det ble påkjørt av en dritings pappagutt, som stakk av. Og nå er det 3dje innbruddet jeg har i Golf'n!! Det ødelegger litt av moroa med bil... Men jeg har fått tilbake cd-spilleren min fra innbuddet på torsdag da, politiet hadde funnet den på kirkekården rett oppi gata... Hva er vitsen med å ta den da hvis de mente at den var klar for å begraves?? :) Får håpe de holder seg unna en stund framover, er ikke veldig gøy å bytte ruter rett som det er... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg