PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Heisann... jeg har pr idag bud inne på 2 stk. pioneer spillere her inne på kjøp og salg men har tidligere erfart at slike annonser kan stå leeeenge før noen byr over... :( trenger spiller litt fort da jeg kommer til å klikke sidelengs uten golyden fra morel'ene mine... Derfor safer jeg litt å prøver å se om noen andre vet om eller har selv en Pioneer spiller til ca 2000kr å kvitte seg med fort. IKKE under 7 serie. Kan godt være US modell. 100% istand. Snakkes :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Kan kanskje skaffe en Pioneer DEH-7500MP for 2000,- hvis det er interessant. Det er en amerikansk modell som er bygd om med europeisk radio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 nah... mest intr. er 7600 og oppover... :( solgte nettopp min 7600 for å handle 7700 (en av de to som er lagt inn her) men de folka er dårlige til å følge opp :( Men finn ut om det er mulig at du kan skaffe så har jeg den i bakhånd :) Tusen takk for tipset! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Folk er sinnsykt dårlige til å følge opp her på forumet. Greit at de kanskje ikke er på nettet hver dag, men det går an å legge ut mobilnr sitt :pray Skjerpings folkens!!!! Sendte melding til han som har spilleren nå for å høre. Får sikkert ikke noe svar før i morgen (søndag) men sier fra så fort jeg hører noe. Jeg kjøpte spilleren sommeren 2004 men fikk ny pga en garantisak i 2005. Solgte den sammen med MX5'en i Januar i år. Knallgod spiller som etter min mening er hakket bedre enn 7600'en. Tror faktisk han har en 7600-front liggende til spilleren også, men mener å huske at det var enkelte funksjoner på spilleren som ikke funket med denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 er nå å treffet på 41 85 63 42 i en uke fremover... gjerne sms :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Pioneer'en var desverre solgt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg