Gå til innhold

Lakkering av bak lykter

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Blir du stoppa så må du vise bilen på biltilsynet. Da slenger du berre på nokre andre lykter når bilen skal vises.

 

bak.jpg

Slik såg min ut før. Der lakka eg refleksplata og det ser mykje finere ut.

 

Du kan prøve og sjå om du får tak i nokre sterkere pærer... Såg ut som du berre hadde 2 lys på kvar side? Om du skifter tåkebaklyspæra til original pære, og kjører med tåkelysbryteren inne så har du tre på kvar side. Om du ikkje allereie har gjort det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker! Hvor store pærer er på org?QUOTE]

 

Sku meine på at det er 5w pærer. 21w på tåkebaklyset... Er ikkje heilt sikker... Men det er no berre og ta den ut og sjå på pæra det... står nok på den... Skru på tåkebaklysaet om du har 21w pære og sjå korleis den lyser... Tror d kan bli litt sterkt... Kjaure sjøl me originalpærene og dette lyste godt med meg. Men eg brukte sotespray da eg lakka mine. Da kan ein vaske det av om ein ikkje syntes det blei bra...

 

Men har ikkje desse på bilen lenger... Tru dei ligg i garasja eller noko slikt... Syntes ikkje dei var so fine... Men er ein billig måte og få litt stiligere bakende. Eg sota og blinkersane framme. Det blei stilig. Men har kvit blink no... Mykje småting ein kan gjere for og få bilen stilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Hvor store pærer er på org?QUOTE]

 

Sku meine på at det er 5w pærer. 21w på tåkebaklyset... Er ikkje heilt sikker... Men det er no berre og ta den ut og sjå på pæra det... står nok på den... Skru på tåkebaklysaet om du har 21w pære og sjå korleis den lyser... Tror d kan bli litt sterkt... Kjaure sjøl me originalpærene og dette lyste godt med meg. Men eg brukte sotespray da eg lakka mine. Da kan ein vaske det av om ein ikkje syntes det blei bra...

 

Men har ikkje desse på bilen lenger... Tru dei ligg i garasja eller noko slikt... Syntes ikkje dei var so fine... Men er ein billig måte og få litt stiligere bakende. Eg sota og blinkersane framme. Det blei stilig. Men har kvit blink no... Mykje småting ein kan gjere for og få bilen stilig...

Ser du skriver at sotesprayen kan vaskes av igjen? Hvordan går det da når du vasker bilen?

 

Er det noen som har bilder av baklykter som lyser (rygge/blinklys) som er sota med sotespray?

07 KTM 950 Superenduro

94 Volvo 940 Turbo (selges)

91 Audi 80 Edition Quattro

x02 KTM EXC 400 SM/Enduro

x96 Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bruke white spirit.

 

Bruker berre ei fille med tynner. Det er ikkje slik at det regner vekk... :hondakick

 

Men når ein vasker vekk med tynner kan lykta bli matt i fargen. Eg var ikkje fornøgd med den eine lykta da eg sota dei. Derfor vaska eg det bort med tynner, og lykta såg heilt fin ut. Så var det til og lakke ein gong til.

 

Blinklyset ser ein godt ved soting. Ein ser og godt ryggelyset, men det lyser ikkje godt opp når du skal rygge. Så sikta bak når det er mørkt blir ikkje like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gibud.skei.org ligger det 1 par til salgs:) som er sotet... mine gamle lykter.

Jo men det blir litt dyrt når det bare er å kjøpe 2 bokser til 80 pr. stk. Har to ekstra lykter liggende som jeg gjør det på. 300 kr så tar jeg dem, ikke mer, he he

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår