mrloen Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Heisann! Hva er det jeg trenger for å turbokonvertere en orginal Opel Manta 2.0E motor?? dele/prisliste av alt jeg trenger? bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 tipper du får mer hjelp på http://www.opelmotorsport.com Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 tipper du får mer hjelp på http://www.opelmotorsport.com har prøvd og registrere men går ikke:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Koster pæng Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Koster pæng vet de, men skulle ikkje det komme regning i posten da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 En god C20LET koster 20-25000,-. Har du råd til å turbokonvertere en 20E motor, så har du definitivt råd til å kjøpe en slik motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Prisen på den c20let`n er det med alt da isåfall?motor, kasse og ledningsnett? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Prisen på den c20let`n er det med alt da isåfall?motor, kasse og ledningsnett? Uten kasse selfølgelig. Blir litt vanskelig med en F28 kasse i RWD ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 omega-kasse da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 omega-kasse da? er ikkje det mulig og bruke getrag kasse me omega b clutchus på c20let motoren da?? hvor kan jeg få tak i en slik c20let motor da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det vanligste er vel å bruke R25-28 eller R28 kasse fra omega. Ellers så går det vel an å bruke Getrag 240 kasse fra Manta 1,8. Getrag 265 fra omega har jo løst clutchhus, men vet ikke om det er mulig å få den til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det vanligste er vel å bruke R25-28 eller R28 kasse fra omega. Ellers så går det vel an å bruke Getrag 240 kasse fra Manta 1,8. Getrag 265 fra omega har jo løst clutchhus, men vet ikke om det er mulig å få den til å passe. hmm.. skal se hva jeg finner til salgs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 forsatt ute etter mer tilbake melding inne turbokonvertering av 2.0E cih motor;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Koster mer å gjøre skikkelig turbomotor utav den du har enn å montere C20LET. Sånn er det bare! Begynn å spare!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hvem har sagt de skal være en skikkelig en da, har fått meg tak i en 2.0E motor me 2.2i topp no kanskje, billig turbomanifold og turbo, så kjøper jegmeg en billig intercooler, dyser, benistrykkregulator/pumpe og vips;) hadde jeg med alt der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg