Mk2-16v Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Veit ikke om noen er interresert, men nå har jeg i hvertfall fått eksosmanifolden min fra AMS Motorsport. Broren min tok den med seg hjem fra USA så jeg slapp å betale frakt, så nå er det en del mindre å bekymre seg over ;) her er noen bilder.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Var jo en grei sak det, men den var jo halvferdig.... Pris ligger sånt på da forresten? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by G60Turbo Var jo en grei sak det, men den var jo halvferdig.... Pris ligger sånt på da forresten? Kostet $399, mens den som EIP selger koster $499 Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 mye fine skruehull i den ser jeg ;) grattis! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Det er fin utforming på den iallefall og den ser solid ut, men som sagt halvferdig....... Å borre/gjenge noen hull koster jo ikke så mye, men plansliping koster jo litt. Tror jeg heller hadde gitt 449$ for ATP sin. Men den blir nok bra! Skal en T3 på den da? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 denne har vel mye bedre urforming enn ATP sin log style manifold. Men må jo borre litt. hehe. synes polert rustfritt er kult jeg. ;) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by G60Turbo Skal en T3 på den da? ja en T3/04 eller et eller annet.... ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg