technophobia Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Selger min mazda 929 som hel delebil eller i deler Det er noe galt med motoren, sannsynligvis med tenninga. Jeg har dessverre ikke tid til å fikse dette, så jeg selger den derfor som delebil. Det er ingen gjennomtrengende rust på bilen, kun noe overflaterust helt nede ved døra på førersiden. Bilen er utstyrt med digital turteller og speedometer, elektrisk soltak (defekt), 4x el. vinduer, skivebremser foran og bak, elektrisk åpner for baggasjelokk og en søt liten vinge. Ting som er gjort med bilen: 1mnd gammel komplett clutch-sett Byttet bakaksel i høst Byttet støtdempere Strammet drivlinja Skiftet girkasseolje til castrol syntrax Skiftet diffolje til castrol saf-x Skiftet kjølevæske Skiftet eksospakning mellom manifold og downpipe Ny lakk sommeren 2005 + en del mer Deler: Helt nye bremseklosser bak, ligger i eske Coiler, fordelerlokk, plugger og pluggledninger Startere og dynamoer Div pakninger til eksos osv (Følger med hvis du kjøper hele bilen) Kom med bud - pris ca. 3000kr for hele bilen OBS! Vrakpant vil øke til 5000kr i 2007 Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 når skal den til eu-kontroll? nu ble jeg interessert gitt :) veldig nære meg og... "det er noe galt med motoren" mener du at den ikke starter? Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har ikke du bil da candi ? Hvis ikke motoren er ras er jeg ganske int. jeg også.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg