Krishell Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hei, vi har fått tak i noen seter nå og tenkte lage oss en ramme så vi kan slenge setene nedi og lage stativ til ratt / pedaler. Er det noen som har laget noen lignende og vil slenge ut noen bilder / info / tips? Please ikke sleng ut linker til ting som koster 10k +. Vi vil lage selv. Vet endel folk har laget selv så hoper på noen bilder etc :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Må være noen som har bygget noe her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Mener jeg har sett et hjemmelagd et på forumet før. Sikkert ikke noe problem å lage hvis man har sveiseapparat tilgjengelig. Du kan jo lage et kopi av de setta man får kjøpt? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 er gammalt bilde.. kompis bygget denne..funker sykt bra.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Mener jeg har sett et hjemmelagd et på forumet før. Sikkert ikke noe problem å lage hvis man har sveiseapparat tilgjengelig. Du kan jo lage et kopi av de setta man får kjøpt? Ja , kan jo det. men vil liksom ikke sitte på elkjøp ta noen mål etc hehe. Tenkte se om noen hadde noen smarte løsninger etc. men skal se litt rundt om i morgen hva de forskjellige åprodusentene har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Nice pacecar. Stolen, ekte karbon? så dyr ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kjøp noen rammerør eller hva man skal kalle det, bruk fantasien og tegn opp en skisse. Skal det være 2 stoler i samme ramme? Jeg kan prøve å tegne opp noe hvis du forklarer litt mer hvordan dere har tenkt det, bare for moro skyld. Flere hoder tenker bedre enn 1 vet du! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 2 stoler på samme ramme hadde jo vært ganske kjekt ja. men vet ikke om det er så smart mtp flytting etc. Hvis vi tar utgangspunktet i 1stol da. Justerings mulighet for pedaler er ikke så viktig ( da setet er flyttbart) men rattet derrimot. Børr kunne trekkes frem og tilbake ( mulig opp og ned? ). Har dere noen tips så kom med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 PS: Prøvde et playseat i går, og en kjekk ting som dere har glemt er tilting av rattet opp/ned ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 sitti å prøvd ut en del små ting nå. tror jeg kommer til å bruke en del av et skistativ til å holde pedalene. må bare finne en løsning til rattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Mitt, men sku hatt noe som holder pedala og.. Porshe 944 stol Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 nice. skal se om jeg får noen bilder av sakene mine her snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Om du ikke kan sveise, så er det jo bare å snekre i vei. Kammeraten min lagde et nokså bra stativ til PS2, og det ble bra. Så ikke pent ut, men stolen var rimelig god å sitte i. (fra gamle jordebilen før den ble hugget. Setejusteringa funker osv. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Dette er ihvertfall min mal når det skulle bli bedre plass i stua.... http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58071 finnes også byggetegninger med mål en plass i linken.... enjoy! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Den var kul ja. men litt stor kanskje? men noe sånt hadde iaf vært heftig og hatt. må bare komme med en løsning som kan demonteres lett. skal jobbe litt mer med min nå. har blitt litt lite i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg