Riisern Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har nettopp kjøpt meg en 1999 open air med 1,4 60hk motoren. Noen som har byttet til "kon-filter" på denne motoren her? Tips til feste av filter og braketter jeg trenger å lage? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei! Jeg har et King Dragon-filter på min 6N '95-mod.. Funker som bare F.... Kjøpte det hos AST Performance.. Anordningen ble montert før jeg kjøpte den, så det kan jeg ikke stå inne for selv.. Men alt etter luftfilterboksen er i hvertfall looooong gone! ;) Lykke til! Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei! Jeg har et King Dragon-filter på min 6N '95-mod.. Funker som bare F.... Kjøpte det hos AST Performance.. Anordningen ble montert før jeg kjøpte den, så det kan jeg ikke stå inne for selv.. Men alt etter luftfilterboksen er i hvertfall looooong gone! ;) Lykke til! Har du bilde av motorrommet med dette montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 her har du min måte: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har'kke noe bilde av det liggende.. Men det ser helt likt ut som MR Simba sitt.. Uten om at jeg har latt luftfilterboksen være.... (Altså der MR Simba har en blå vinkelen har jeg luftfilterboksen også er resten i og for seg likt..) :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så svarene først nå. Bildet viser jo meget tydlig monteringen, Men regner med det blir at jeg gjør det på samme måte som thomasekeli nevte. Får prøve meg litt frem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Nå er ikke jeg mekaniker, akkurat.. Men inne i luftfilterboksen sitter det noe gasswire eller noe... Derfor jeg ikke ville fjerna luftfilterboksen. Den er så klart uten luftfilteret oppi, for det sitter jo på enden av slangen..(!) Arg.. dårlig å forklare når jeg har dårlig tid... Forstod du hva jeg mente, eller må jeg maile deg et bilde? :p Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg