Earthquake Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 det holder vel med to 4kanalere i massevis tror jeg.....tipper de levere "ekte" watt disse karene.... Ja, C7.2AT er på "hele" 2x13 watt i 4 og 8 ohm og C-7.2T er på 2x100 watt, C-7.4T er på 4x100 watt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Juletre pynt eller ikke, man vet det er en seriøs forsterker når det følger med hvite hansker til og handtere den med... kunne spart seg for rosa fargen ja, hvorfor ikke fortsette med neon og lakk på bilen i samme farge tema? Tja, det fulgte med hvite handsker til kondisene mine, så jeg vet ikke helt om det er den beste preferansen. At det er en sinnsykt bra amp det vet jeg, har hørt den i bil 3 ganger, og den fungerer.. den ene bilen vant SM finalen i fjor høst.. Med fare for å bli skutt av noen her så vil jeg påstå at dette bør være en kandiadat til "verdens beste" amp. Rockford Fosgate Power 50.1 tipper 97/100 her inne ikke aner hva dette er/var :???: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 tipper 97/100 her inne ikke aner hva dette er/var :???: Hvem er de andre 2? :cocain: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hehe... Det er en Power forsterker fra 1998, ifølge google! :) :google http://www.rockfordfosgate.com/library/documents.html Obs... Denne siden inneholder brukermanualer... Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Tja, det fulgte med hvite handsker til kondisene mine, så jeg vet ikke helt om det er den beste preferansen. At det er en sinnsykt bra amp det vet jeg, har hørt den i bil 3 ganger, og den fungerer.. den ene bilen vant SM finalen i fjor høst.. Med fare for å bli skutt av noen her så vil jeg påstå at dette bør være en kandiadat til "verdens beste" amp. Rockford Fosgate Power 50.1 tipper 97/100 her inne ikke aner hva dette er/var :???: Heftig den RF ampen der....:) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg