kapissj Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hallo,akkurat kjøpt meg en sierra..men det er sånne crome-lister rundt hjulbuene..er det bare å ta de av eller er det en ekkelt å få av og masse rust under? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Spørs litt åssen de er montert, men er ofte pååpa fast bare, kan fort være noe drit under ja, spes på sierra, for de er jo ikke akkurat fine på den så sikkert mye brukt for å skjule rust. Men kan jo være alt fra sika fast til skrudd fast med 3 skruer. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 tror jeg bare har dem på jeg..=)..=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg