saes Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Så her : www.megabillig.no Noen som vet noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 her hørt at de kansje skulle starte i norge. altså at de jobber herfra men varene kommer fra usa som før.. vet egentlig ikkje mer.. mener det står mer på megabillig.com :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det domenet tilhører forøvrig en "bilsjappe" i Trondheim... Gabrielsen Auto. Rappa domenet to dager før undertegnede... angry Men Mr Gabrielsen er registrert som drivende innen postordrehandel, så hvem vet. Send han en mail og spør. preludethomas@hotmail.com Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjøpte jeg megabillig.no 2 dager før deg ja=) Har også registrert norske firmaet Megabillig. Og har ordnet med nødvendige EKSportører i usa og asia mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 megabillig? kaller det megadyrt jeg:D SJUKE priser på frakt Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjøpte jeg megabillig.no 2 dager før deg ja, synd det der=) Lettere irritert da ja... ;) mye gratis markedsføring og merkevarebygging som følger med det domenet. Forunderlig at ikke hr. megabillig.com hadde sikret seg den der for lenge siden. Hva er det du skal selge av stæsh da? Og jeg håper det er EKSportører du har fått deg avtaler med, ellers kan noen måtte vente lenge på varer. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Med alt det positive, så kommer vel også alt det negative også, eller ? ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Med alt det positive, så kommer vel også alt det negative også, eller ? ;) Åh, folk skulle nok merket forskjell. :DOg StreetSound fungerer meget godt, så who cares... :thumb Forøvrig er dritbillig.no ledig... Anyone? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preludethomas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja det var eksportører jeg mente:p megabillig.no er jo til salgs det også, alt er jo det :) Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saes Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hjemmesiden ser litt amatørmessig ut egentlig :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preludethomas Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hjemmesiden ser litt amatørmessig ut egentlig :wonder Fordi den ikke er ferdig da vettu! har skjellettet nå, mangler bare noe klær:P Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Denne mailen fra megabillig ramlet ned i innboksen min for noen dager siden, så jeg søkte på megabillig på forumet og så at det allerede var en tråd om det samme temaet. Så istedefor og starte en ny tråd fyrer jeg opp denne her :D Direkte fra mailen jeg mottok.... "Heisann og takk for sist! 26 Sep 2006 Vi kjørte i fjor ut en poll til medlemmene som ble overraskende positiv, hvor de fleste ønsket at megabillig.com skulle kjøres fra Norge, mens varene ble sendt ut fra lager i USA. Nå er dette faktisk i drift! Nå kan vi sende varer både fra Norge og lager i USA. MEGABILLIG AS er opprettet hvor Organisasjonsnummer blir tildelt firmaet i løpet av en uke. Dette betyr noen få endringer som blant annet bedre garanti ordninger og bedre service. Norge har andre garantiregler enn det som foregår i USA. Det vil også bli lagt opp til å ha en del varer på lager i Norge, og for disse varer blir mulig å bestille i postoppkrav og bestille varer per telefon. Dere betaler nå til vår Norske konto. Det er nå også en masse basskasser på lager, som passer det meste av runde basser fra 10" til 15", hovedsakelig bassrefleks men også noe trykk-kammer, fordelt på enkel dobbel og trippel for noen av modellene. Det er viktig for dere å sette dere inn i de nye informasjonslenkene vi har satt opp på Nettbutikken slik at dere blir oppdatert med diverse nye endringer, og vi setter pris på tilbakemeldinger. Av de som sender oss seriøs konstruktiv tilbakemelding på hvordan vi kan forbedre sider, drift eller andre detajer, vil vi ca hver måned trekke om hvem som får et produkt i prisklasse ca kr 1000,- tilsendt uten kostnad. Hvis noen i Norge (som da faktisk i praksis leverer produkter) har en pris som er i nærheten av våre priser, er dette også av meget interesant karakter. Når vi legger ut nye merkevarer fremover, vil vi fokusere på produkter som vi skal ha på lager i Norge for rask og sikker levering. Prismessig har vi som en introduksjon av det nye systemet satt ned alle priser med ca 10%, og vi håper å drive dette nye systemet såpass effektivt at vi slipper å sette den opp igjen. Alle priser er nå oppgitt INKL. MVA og dere får ingen regninger eller avgifter i etterkant tilsendt fra fraktselskapet som tidligere ble gjort. Denne jobben tar vi oss av nå!" Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg