Golf_Larsen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har sett at folk har skrevet lignende tråder før. venter på et sett med angel eyes fra FK (som sikkert noen vil fraråde meg). hva erfaringer har folk fra montering av Angel-Eyes (tenker spesielt på FK sine). har lest Marvil sin tråd. hva gjorde du? har original lykter. Golf 3 94 mod. 1.8 gl Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Av med front grillen, skru ut skruene, dra ut ledingene. Ta ut lyktene. Inn med de nye, Skru fast. på med grillen, koble ledingene. happyhappy Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har sett at folk har skrevet lignende tråder før. venter på et sett med angel eyes fra FK (som sikkert noen vil fraråde meg). hva erfaringer har folk fra montering av Angel-Eyes (tenker spesielt på FK sine). har lest Marvil sin tråd. hva gjorde du? har original lykter. Golf 3 94 mod. 1.8 gl Jeg gjorde i bunn og grunn det eirwave nevnte, med litt dårlig utvalg av verktøy.. :D Så det er plug-and-play og gjort på maks en times tid. Opp med panser. Grillen tar du ut ved å brukte ett flatt skrujern og vipper ut noen clips oppe og nede. Koble fra batteriet (for å være på sikre siden). Dra ut kontakten til lyktene (1 kontakt per lykt med mindre du har høydejustering). Lyktene sitter med 4 skruer per lykt. Bytt lykter. Gjør det som står ovenfor i motsatt rekkefølge. Er det slike lykter jeg har, eller er det Golf 4-look..? Om det er G4, så trengs det muligens noe adaptergreier til ledningene.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 så enkelt? har montert lykter på golf 3 av og på før, så den biten er enkel, men lurte på om det er noe fikseri siden det er angel-eyes... men hvis det er plyg-and-play, så er jo saken grei. får du med alt du trenger av pærer og slikt? litt kjipt å kjøpe 4 nye halogen pærer til 150kr stk... jaja, takk for svar og tips! Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Veeeldig plug an play. Alt ligger til rette, riv ut kabel på de gamle lyktene, ta dem inn i de nye. Så er det vel å stille dem inn litt, så dem faktisk lyser riktig :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Av med front grillen, skru ut skruene, dra ut ledingene. Ta ut lyktene. Inn med de nye, Skru fast. på med grillen, koble ledingene. happyhappy kunne ikke sagt det bedre selv! piss lett, tilogmed for meg! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 så enkelt? har montert lykter på golf 3 av og på før, så den biten er enkel, men lurte på om det er noe fikseri siden det er angel-eyes... men hvis det er plyg-and-play, så er jo saken grei. får du med alt du trenger av pærer og slikt? litt kjipt å kjøpe 4 nye halogen pærer til 150kr stk... jaja, takk for svar og tips! Er såpass enkelt ja.. Pærer i ringene er nok inkludert, men du trenger muligens til selve lysa selv.. Jeg kjøpte Osram H7 Silverstar til mine, de kosta godt over 200 spenn per stykk, og jeg trengte 4.. :P Menmen, lys må man ha.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911turbo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 så det er ikke nødvendig å bruke alle de ledningene som fulgte med? hakke så peil, fikk litt hetta ettersom jeg trodde man måtte legge et nytt sett med kabler fra batteriet osv. hvorfor er FK no drit? alle sier det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 så det er ikke nødvendig å bruke alle de ledningene som fulgte med?hakke så peil, fikk litt hetta ettersom jeg trodde man måtte legge et nytt sett med kabler fra batteriet osv. hvorfor er FK no drit? alle sier det. De ledningene bruker man dersom man skal legge kabler helt fra batteriet. Fikk litt hetta selv, når jeg så alle kablene som fulgte med, men brukte ingenting. Sjekk kontakten på de nye lyktene, så går du ut i bilen, og sjekker kontakten på lyktene som står på nå. Da finner du ut om noe må gjøres, eller om det er plug&play.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg åsså måtte kjøpe 4 nye pærer..Så blir litt penger av det Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911turbo Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har litt kødd med justering av mine. den ene skruen gikk på en måte ut av ledd inne i lykta. er det mye bøl å ta av selve glasse og gå inn derfra og fikse den? kommer ikke til bak. synes fjernlyset er litt smalt og konsentrert på midten av veien. er det bare sånn lyktene er eller kan man gjøre noe med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har angel eyes på min også, ja du må sikkert kjøpe pærer utenom, til ca 800kr for alle tror jeg det var..Sliter med å justere mine også :( Fikk feil pga det på eu, men dem skal stille dem for meg i måra :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ska de lyse slik mine gjør? nesten to Vr som lyser:P hvis dere skjønner.. hehe, jeg bryr meg ikke så mye men, kan detta stilles på ? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ska de lyse slik mine gjør? nesten to Vr som lyser:P hvis dere skjønner..hehe, jeg bryr meg ikke så mye men, kan detta stilles på ? Det er to hvite (?) plastikkhjul bakpå hver lykt du kan skru på.. Disse justerer lyktene, koster vel 50 spenn å få NAF til å gjøre det.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg