zeroangel Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 selger min diffsperre til alpina..hvet ikke hvilken mod..hvet bare att det er til en alpina! 6000kr..evt høyst bydende. hvis ett godt tilbud. ta kontakt over mail elelr tlf: 92499347 Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hadde vert greitt å vite noe mer info...stått på 5 el 3 serie? 25% osv...utveksling Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er ikke helt sikekr på sperring...helelr ikke sikker på hvilken bil den har sotte på..fikk den med når jeg kjøpte bilen min..har bare fått opplyst att det er tiul alpina..komemr bilde snart..hvet hvertfall att den ble kjøpt til en 5 serie..men passer ikek på bilen..skal se om jeg får vite mere om den Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 få lagt ut noe bilder og evt noe serie nr så kan de kansje være av inntr! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg