flendis Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Nå irriterer jeg meg litt over at jeg ikke tok tysk på ungdomsskolen :D Prøver å finne noe, men neida.. Skal ha tak i deler som små kromfangere, kromspeil (mulig jeg finner det på høggerne rundt om), og de hjulbue-"listene" som dekker bare halve.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, regner med dere skjønner.. Hadde vært glimrende om noen av dere hadde funnet noe, samme om det er brukt eller nytt, bare det ikke er helt herpa. :D Gleder meg til å sette igang med einsern til våren nå ja :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hmmm sjekket ut: ebay.de da? det meste står på engelsk! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har sjekka litt der ja, men vet liksom ikke heelt hva jeg skal søke etter osv for å finne det rette.. Blir bare tull når jeg styrer med dette yodude Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Steinsprutdekslene til hjulbuene bak finner du her: http://www.faroutparts.com/exterior/index.html Si ifra dersom du skal bestille. Trenger to par selv så vi kunne bestilt sammen og spart litt porto. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Trenger to par selv så vi kunne bestilt sammen og spart litt porto. Jeg blir også med på denne...hørte jeg gruppebestilling? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg har et sett med sånne steinsprutbeskyttere jeg kanskje ikke trenger... Hørte jeg høystbydende hehe... ellers så kan du søke etter Chromstoßstange og Chrom Aussenspiegel Men, for det meste kommer du langt med Chrom og Golf som søkeord. Husk bare å sjekke om selgeren sender til norge, og hva han eller hun evt skal ha i frakt før du byr på noe. Her er forøvrig en aktiv auksjon med chromespeil link Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg