Gå til innhold

Selger min ombygde BMW 325

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

jeg hater når folk ikke oppgir pris.

man må da i verstefall kunne komme med en ca pris?!!

eller ha en absolut minstepris i hodet, og legge på noen tusen på den, og se hvilken bud man får!

det er helt dønn umulig for meg å vite hva du har tenkt deg for denne bilen!

Kansje 50 000, 75 000, 100 000, 150 000.

Jeg aner ikke..

Så en ca pris er ikke så dumt og oppgi..

Det gjelder ikke bare deg, men fryktelig mange gjør sånn som dette.

Kom med bud... knock

Måtte bare få det ut.

Men bortsett fra det så ser bilen utrolig rå ut..

Lykke til med salget :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater når folk ikke oppgir pris.

man må da i verstefall kunne komme med en ca pris?!!

eller ha en absolut minstepris i hodet, og legge på noen tusen på den, og se hvilken bud man får!

det er helt dønn umulig for meg å vite hva du har tenkt deg for denne bilen!

Kansje 50 000, 75 000, 100 000, 150 000.

Jeg aner ikke..

Så en ca pris er ikke så dumt og oppgi..

Det gjelder ikke bare deg, men fryktelig mange gjør sånn som dette.

Kom med bud... knock

Måtte bare få det ut.

Men bortsett fra det så ser bilen utrolig rå ut..

Lykke til med salget :hello:

Er det veldig vanskelig å ta en telefon eller sende på en melding,denne bilen har mye gromdeler og er påkostet alt for mye.

Pris blir derfor etter hvordan og hva kjøper er interisert i at skal følge med,å legge ut forskjellige priser og få en masse misforståelser gidder jeg ikke.

Og hva en slik bil kan være vært er heller ikke lett,går jeg utifra det den er påkostet får jeg aldri solgt den det vet jeg.

Interisert i bud på den så jeg får se hva folk syns den er vært,gidder bare ikke få et useriøst bud på si 50000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da sier vi, en ca pris på ALT ? :)

Hehe,greit da :)

hadde max uflaks nå,bilen er aldri vinterkjørt skulle starte den for å få flyttet den da smalt det fire ganger når jeg dro den på starteren.strammehjule til reg reima røk tvers av og fire løftere knakk på brudd punkte rakk heldigvis ikke å starte.så viss noen vil kjøpe den slik den står nå så går den billig,jeg er blank på motor skruing.kan selge den komplett uten brock felgene for 60000 det burde være billig. en kamerat av meg som kan å skru motor har skiftet reim strammehjul og stilt inn igjen alle tennings merkene så det er gjort.

kan selge den for 80000 med brock felger som det er nye dekk på og da sender jeg med en meget bra getrac kasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider