Mustang95 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Huff, pollen ja, bilen min gikk fra å være mørk grønn til gul :eek: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Trodde du hadde den rosa caben jeg men da tok jeg feil:cool: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Trodde du hadde den rosa caben jeg men da tok jeg feil:cool: Nix, jeg har den som egentlig er grønn Mustangen som var der. Jeg og høna kom litt tidlig så vi satte oss på Dolly og spiste litt før vi kom og parkerte. :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe ok.....åssen lystgass anlegg har du da:naaaws Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har wet kit med dual purge :) Er 75 shot om du lurer på det Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jepp.Vi kommer sterkere neste år..Begynner å planlegge neste års treff snart,så vi slipper sånn "siste liten ordning med masse stress"...Vi har noen planer klare alt.Men dem er ganske så hemmelige..hehe Ja vi bomma litt på hvor mange biler som kom..Men bra med folk var det uansett.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Kommer sikkert til neste år også, bare gjør noe med parkeringa. Var veldig mye ubrukt p-plass igjen og bilene sto som sild i tønne. Og en annen ting, parker bilene rompe mot rompe :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det blir mye forandringer til neste år.!!!!! Dette var første gangen vi hadde dette.så vi måtte bare prøve oss frem. Men nå veit vi litt mer om åssen vi skal gjøre ting..hva slags plass vi trenger o.s.v. Så dere som var der som utstillere/"publikum",gi oss en tilbakemelding så vi veit hva vi må gjøre annerledes neste år. Vi har fått en del nå.men vi tar imot alt.både det positive og det negative.!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Og en annen ting, parker bilene rompe mot rompe Var det som var meningen men ikke alle vaktene som passet på like bra, og det ble også litt surr med parkeringa. Men vi hadde vel håpet på litt bedre oppmøte, så derfor tenkte vi å sette bilene på oppmerkede parkeringsplasser for å få bedre system i parkeringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Da har vi fått bekreftelse på at vi kan bruke plassen vi hadde treffet,neste år også.og det er bra,(er ikke noen særlig store områder på kongsberg som er asfaltert.utenom den vi brukte nå.)så dette er vi glade for...!! Så da kan jeg vell si,velkommen til streetmeet Kongsberg 2007...hehe,litt tidlig ute kanskje..dato er ikke bestemt.men det blir i begynnelsen av juni,trur jeg.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Moro :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Får vi bare håpe det blir et par grader kaldere neste år. :P Ble rimelig varmt å stå i sola der. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 litt langt frem i tid men..Går ting som jeg vil stiller jeg med en golf1;) som jeg skal prøve få fin.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg