PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 stemmer! det blir drit kult det der! Hva betalte du for dasjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 det var bare ett bilde jeg fant på volvo-delen for og illustrere. Jeg vil gjerne skaffe meg en slik selv. Du kan få bilde av hvor langt jeg har kommet Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 mener jeg hørte att dem solgte dem på Volvo måtte bestilles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ok. tusen takk for hjelp! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 da må du ha konsollen får og flytte cd spilleren din da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har den, bare ikke montert ennå. CD spiller er bare satt i for og se om ting passer. Konsoll ligger i boden og tørker etter en liten vask Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 da blir det bra veit du... si ifra vist du trenger noe mere.. Sa du hva da ga for dasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 400,- 1 og en halv dash. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har du svarte lister til 240? Mener den som bakerste som som går så vidt rundt bakenden over baklysene? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 mulig kan sjekke til helga til sedan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ingen som trenger scooter til treff i sommer a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kghaas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hadde du et svar på denne eller? heisann Er det en 4age motor? Isåfall har du noen detaljer og hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Stemmer det er 4age motor! veit ikke så mye om den. jeg skulle bygge turbo på den. eneste jeg veit er att den brukte olje så dem må sikkert tas opp å sjekke hve det er med den. du kan få den komplett for 1500 eller bud. har gir å som er ok. skal du bygge om en bil eller har du gti?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har også MASSE små deler til 240\45. vindavisere. snowcap. ++++ dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har refleksplate bak til 240 også. en som lurte på dette her men mista nr hans Hei Kan sikkert være meg det, glemte helt å ringe deg iom at jeg var så gira dagen før jeg skulle ned til Bergen og hente 240`n. Kom på det når det var noen som nevnte refleksplate til meg. Har du den fremdeles til salgs? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg