Kid B Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hei. Jeg har skiftet forstilling på min ascona b men mangler to skruer for å få den hel igjen, så jeg lurte på om noen har disse skruene liggende eller vet hvor man får tak i dem: De skruene jeg mangler er festet i foringen som sitter i 'reaksjonstaget' og i ramme forsterkningen som går opp til rammevangene, målene på disse er M14, lengde er ca14,5cm.. m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jernvareforetning Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 husk å få rett strekkfasthet. står på toppen av boltene, mener det er 8.8 (kjøp 12.9 så erru sikker :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg