Complete Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har slått kloene i en S6. Bilen er utstyrt med orginal radio/kasett & Bose høyttaler / forsterkere. Noen som har peiling på hvordan radioen er koblet til de 10 små & store høyttalerene? Har en Pioneer DEH-7500MP liggende som jeg tenkte å dytte inn. På Corrado'en som hadde Aktiv systemet med 6 høyttalere var de koblet på høynivå utgangen, ikke på linjeutgang. Er redd det blir litt for mye volum inn hvis jeg bruker høynivå fra Pioneer'en.... Også må vel jeg har en adapter siden den orginale radioen er 1 kilometer bred... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Blaupunkt har adapter, mer kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg