acoupe Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Dette er sikkert en ganske enkel jobb, men kan noen si litt om hvordan jeg skal skru av g-laderen? hva står i veien som jeg må fjerne? må jeg under bilen? Bilder er en fin greie ;) stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 skal du begynne med dette allerede? Har gjort dette før men har ingen bilder... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 om ikke jeg husker feil er det felere tråder hvor de har spurt om det samme, Luftfilterboks fjernes Drivreim presses opp i støtdemper og fjernes av ved dynamohjul 4 umbrakobolter rundt reimhjul fjernes Alle slanger til fra Lader På Golf fjernes u-rør som sitter med tre umbrakobolter På Corrado og Passat fjernes svart boks til høyre for lader ved centerskrue som sitter inni hullet For å komme til punkt 5 kan deler av front fjernes og radiator og intercooler bøyes opp i retning av batteri. dette for å komme lettere til. Motorbrakett festet med 4 umbrakobolter i motorblokk trenger ikke fjernes. Hylser som sitter inne denne der hvor Lader er festet kan skyves in for å få lirket ut laderen. Laderhjul bes levert med lader og kan sitte på da dette kan være vanskelig å få av uten spesial verktøy Alle slanger til fra laderen og intercooler rengjøres inni 100% med avfetting og høytrykkspling, tørkes godt før lader settes inn igjen. Dette er viktig for å unngå at metallspon fra Lader kommer inn i Lader via Bypass og forårsaker totalhavari av Lader Umbrakoboltene kan sitte veldig godt slå litt med hammer og bruk rustmiddel. Det er viktig at olje inn til laderen og olje retur fra laderen ikke er tette kjør gjerne luft inn her for å blåse de rene, sjekk for sprekker og påse at ikke returslange kommer i klem ved montering av Laderen. litt rotete men, du ser hvertfall eller kan du jo titte litt på denne linken, her er med bilder osv, men firma er så som så, men forklaringen er jo grei Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 http://www.kompressorkanada.ca/pages/main/howto/glader_removal.htm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg