Fornarina Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Blir bare mer og mer oppgitt hver gang det snør. Utrolig mange som absolutt ikke burde kjøre på vinterføre i det heletatt. Det aller beste er de som klare små krumspring som ingen andre klarer.. Fant akkurat denne i lokal avisen å lurer fælt på hvordan det gikk til. http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article48186.ece er det noen fler der ute som har bilder som burde foreviges her montro... Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvordan greier de det? Ligger jo midt på veien jo. Er det mulig å til nok frikson sånn at man bare velter på vinterføre?? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Var Ulykke i Nome, Telemark ista, sein 80talls camry mot v40, alle 3 i camryen på sjukehus, jævlig føre her da men, våt, tong klabbete og kram snø som laver ned subber neat som faen Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Blir bare mer og mer oppgitt hver gang det snør. Utrolig mange som absolutt ikke burde kjøre på vinterføre i det heletatt. Det aller beste er de som klare små krumspring som ingen andre klarer.. Fant akkurat denne i lokal avisen å lurer fælt på hvordan det gikk til. http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article48186.ece er det noen fler der ute som har bilder som burde foreviges her montro... Er det bakken opp mot avkjøringa til holmen? ( om du kommer fra sandvika da ) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 fire stykker i en hiace på grønne skilt? ække det bare 3 seter da? desuten, bakhjulstrekk kassebil på piggfrie dekk ække no å skryte av når det kommer litt snø på veien... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er det bakken opp mot avkjøringa til holmen? ( om du kommer fra sandvika da ) ser ut som det er bakken ned mot bellevue dumpa fra holmen mot sandvika synes jeg. Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Noen ganger kan man lure.... Selv så jeg et premieeksempel i dag. To vietnamesiske (eller no slikt) tenåringsjenter kom ut av en gammel subaru 4wd ved siden av meg i parkeringshuset i dag, de prata i vei på sitt språk, og forsvant.. Da jeg hade låst, og kommet meg av gårde la jeg merke til venstre fremdekk, som var litt blankt. Bilen hadde ok vinterdekk bak, og slitte sommerdekk fremme.... Lurt...? :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 ser ut som det er bakken ned mot bellevue dumpa fra holmen mot sandvika synes jeg. hehe er jo akuratt samme som jeg mente da, bare motsatt. Bakken opp fra bellevue dumpa mot avkjøring til holmen m'm Men åssen har vedkommende klart og velte der i nedoverbakke ? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 sikkert en eller annen verdensmester :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 De klarer det pga for høy fart, får sladd, kontra de ikke klarer rette opp og kanskje en tur i autovernet. Men uansett bra jobba på snorrett strekning. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 er meget lett at snøen lager kaos ja.. bare se i horten det.. der ligger jo snøen i veien ennå.. har vist ikke hørt om brøyting der nei.. satt fast med lastebilen i ca 1 time der i dag.. (og jeg kjører fast rute der hver dag) og det var ikke i utkanten det sa stopp heller.. det var midt i byn.. der de burde ha brøyta litt hvertfall!! men annet som lager mye kaos er jo alle de som absolut MÅ holde 30-40 under grensa pga at det er snø.. og da mener jeg på selveste E-18! har ikke tall på hvor mange ganger jeg har holdt på å kjørt opp i rasshølet på en eller flere idioter som helt av det blå finner ut at 70-80 er ALT for høy fart! men jeg må spørre om en ting, tåler ikke norske biler snø eller?? siden snøen kom, har jeg aldri sett så mange biler med nøden på i veikanten! er jo et minimum på 4-5 biler pr dag!! og som ekstra må jeg få skryte litt av viking i horten som kom og hjalp meg i dag! der har du et utakknemmlig yrke azza! de gutta fortjener en stor heder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Siden når ble det å jobbe i Viking et utakknemlig yrke? Er vel ingen som er så glade for å få hjelp av noen som av Viking :) Er bare litt ventetid innimellom. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 er meget lett at snøen lager kaos ja.. bare se i horten det.. der ligger jo snøen i veien ennå.. har vist ikke hørt om brøyting der nei.. vel her ligger snøen OVERALT, ingen kaos av den grunn :rolleyes: :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 satt fast med lastebilen i ca 1 time der i dag.. Løft gehab og slå på full sperre.. Evt legg kjetting ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 det har vært _litt_ kaos på østlandet ja... ikke engan trucken tåler slikt føre. er noe dritt å få opp a snøen å:P har sett endel kommet ryggende ned bakker rundt om her i bærum ja.. men men, er en grunn til at noen av oss velger Brasil i vinterferien notin Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg