andeby Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Syns du skal gå for en sånn, jeg. Så kobler du opp sånn at lysene blinker i takt med bassen, så blir det bra vettu. edit: Så kan du koble på en eksos-spinner på den også. ironi forhåpentligvis Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 siden det ikke er eksoshaler det er snakk om så.... :popcorn bitch =) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hmm...fant ingen annen plass å legge spørsmålet så får bli hær da :) Lurer på hvor man får kjøpt racing potter med 3" inngang?Har funnet flere sider som selger men alle selger med 2" inn og f.eks 4" ut.er litt irriterende siden jeg har 3" anlegg fra turbo.mener på jeg engang fant en side men husker ikke hva den het...noe som kan hjelpe? :popcorn Kanskje litt off-topic, men bor du i Vågan? Synes bilen din ligner veldig på en som holder til rundt verkstedet her. Er ikke stor fan av Volvo, men den har god lyd. Om det er deg da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hva med 3" rør rakt ut? syntes det ser fett ut jeg Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kanskje litt off-topic, men bor du i Vågan? Synes bilen din ligner veldig på en som holder til rundt verkstedet her. Er ikke stor fan av Volvo, men den har god lyd. Om det er deg da ;) hehe.bor ikke dær nej,men er ikke så værst lyd av Turbo-volvo med 3" eksos fra turbo. cosworth87: Har 3" ut fra turbo og helt bak i en slutt på 3,5".men synes ikke den er spessielt pen og se på...men skal vurdere saken :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Syns du skal gå for en sånn, jeg. Så kobler du opp sånn at lysene blinker i takt med bassen, så blir det bra vettu. edit: Så kan du koble på en eksos-spinner på den også. Golf stylingen hører langt fra hjemme på min Volvo...er ikke min feil at de går dårlig og må ha utsende istede ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hva med 3" rør rakt ut? syntes det ser fett ut jeg vi har en vinner! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg