gnmfr Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hey og hå gutter og jenter..Da har jeg altså 2stk alpine typeR(skal kobles ned i 2ohm begge 2) liggans her(nye typen) og skal bygge kasse i morra men hvet ikke om det blir portet eller lukket...Så lurte på hva som er "best" med disse elementa Spiler endel techno, trance og vil ha god lydkvalitet og samtidig spille høyt. Får vel legge til at forsterkeren som skal brukes er en lanzar htg 264(80amp sikring) Mvh Kristoffer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hey og hå gutter og jenter..Da har jeg altså 2stk alpine typeR liggans her(nye typen) og skal bygge kasse i morra men hvet ikke om det blir portet eller lukket...Så lurte på hva som er "best" med disse elementaSpiler endel techno, trance og vil ha god lydkvalitet og samtidig spille høyt. Mvh Kristoffer:D Jeg har lukket;) SPILLER HEEELT RÅTT uansett hva du spiller;) Gå for lukket mener jeg;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg