sInnzYk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Om du ikke er redd for å skru litt og vil ha mye morro for pengene går du for en med litt kraftig motor og 4wd ... Angrer enda litt på at jeg solgte g60 syncroen.... Om du ikke trenger bil akutt ville jeg kjøpt den passat g60 syncro delebilen som ligger på vw/audi forumet - og fått tak i en vanlig golf syncro for så å bygget en golf g60 syncro av dette. Det kan bli forholdsvis billig. ( delebilen ligger til 10 lapper og en vanlig golf syncro bør du vel finne til rundt 15 k ...) Alt skal være bolt on .... Vi snakker da leketøy :) Jeg klarer ikke vente, må ha en som er ferdig :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939121 er det ikke en på forumet her som eier denne også? mener å ha sett den før Er ikke dette VeeDub sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Er ikke dette VeeDub sin? det stemmer :) fant det ut selv i går :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ingen som vet om noen flere golfer? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Min kanskje? Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Min kanskje? Hehe. bilder? yodude Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Her er da noen. Sitter andre baklykter på bilen nå, helsota noen. Hvis det virker interessant så får du sende meg en PM, så skal jeg fortelle litt om bilen;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 du har pm :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Den var pen ! Edit : foruten om bad look - har da ikke noe på en golf 2 å gjøre ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har du en annen list du kan gi meg du, så tar jeg gjerne imot! Liker ikke badlooklista selv, men er kjedelig uten noe foran der. Og den vanlige lista jeg har liggendes finner jeg ikke igjen så. Men takk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 er ikke mange som ahr lik som din hvertfall |Massern| Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 noen som vet om noen flere? keep it coming :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Tør du røpe åssen felger du har |Massern| ? :D Sett bort ifra grillen pg top-stripa, ser ikke denne så værst ut syns jeg: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=992149 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 uhm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Tør du røpe åssen felger du har |Massern| ? :D Sett bort ifra grillen pg top-stripa, ser ikke denne så værst ut syns jeg: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=992149 Beskrivelse er det noen som har sett denne golfen eller veit hvor den befinner seg,tror den går i nord norge et sted.så ta kontakt med 93452176...jeg savner gamle bilen min,gir hva som helst for å ¨få kjøpt den tilbake..snufs.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg