MKj Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hei! på prosjektbilen min, en '79 scirocco, er det originalmontert a/c. vil varmeapparatet funke hvis jeg kobler ut dette? eller - kan man fjerne det og likevel få varme i bilen? da jeg kjøpte bilen var alt av ledninger i motorrom og i sikringsboksen koblet ut, samt alt av drivstoffslanger. har fått det meste på plass, men finner ikke ut av hvor de vakuumslangene skal. noen som vet? Tenker da på de slangene som går herfra (ringa rundt): takker for svar! MKj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Funker ikke det der vg-bilde greiene du.. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vel, på vanlige biler så fungerer varmen om ikke A/C er innkoblet, men vet ikke om systemet må være der om det hjelper. Kul bil forresten, lurer på hvor alle de har blitt av.....? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvordan det er med varmeapparat og AC vet jeg ikke, men hvis du vil fjerne AC kan du vel få tak i et komplett varmeapparat fra en bil uten AC og sette inn dette. Når det gjelder vakuum-slager (og alle andre problemer man kan møte på) så er Haynes-bok en knall investering. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 stemmer, man må kanskje sette inn vanlig varmeapparat, men om du kunne fått AC`en til å funke hadde jo det vært litt DC da ;) (knall). Det er kult og sjeldent på en så gammel bil. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 stemmer, man må kanskje sette inn vanlig varmeapparat, men om du kunne fått AC`en til å funke hadde jo det vært litt DC da ;) (knall). Det er kult og sjeldent på en så gammel bil. I'm with stupid :D Behold AC'n og få den til å funke.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg