Modmach1 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har en 90 fanger som har stått henslengt på en Golf 1, prøve monterte den på en toer golf her en dag også og passer begge bilene. Ene siden av fangeren er litt utskjært i øverkant. Men kan fikses, har også enda en 90 fanger med skade som kan følge med. Har også en 90 fanger bak til ener golf i glassfiber, men denne er ganske herpa, men med litt plastring så er det kanskje håp. Delene befinner seg i fræna, 25 min fra Molde Sentrum. Stålfestene på de to 90 fangerne foran er med Golf 1 fester, men disse kan byttes om. Har også sota blinklys til 90 fangere Gi bud, bedre pris ved henting av alle tre samt blinklys Kan byttes i golf 2 deler Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 pris? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 pris? Gi bud, du har jo noe deler jeg kunne tenkt meg. Blant annet svarte dashbordet og instrumentene. og mulig de sidetrekkene kunne vært interessante Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ja.. hører det.. :p mulig bytte? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ja.. hører det.. :pmulig bytte? Det går ann vettu, interesserte i alle tre eller hva er du interessert i ? Ofte på Molde siden? er aldri på aukra.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 alt mitt mot frontfangeren? :P er i molde 2 gonger i veka.. fredag reiser jeg hjem til aukra.. og søndag reiser jeg til krsund!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg