anda Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 1993 Vento 1,8 CL vurderes solgt - ca. 170000km - godkjent senket 40-40 -16" sommerdekk 205-50-16 (6% rullediameter) -14" piggfrie vinterdekk (1 sesong) - Ny frontryte - Ny radiator - Hovedlykter er kjøpt nye da de gamle var utsatt for steinsprut - Sotede krystal clear baklykter, sotede blinklys foran og på siden. Motor går veldig bra. Alltid startet på de 40000km jeg har hatt bilen (over 1,5år) Skjermene er noe breddet bak for plass til større hjul. All rust ble tatt før vinteren, men det har desverre kommet noen små rustflekker igjen. Bør stelles litt noe med i lakken og få seg en real polering. Var utsatt for en mindre påkjørsel i fronten, men alle deler er byttet, bare en liten bulk på panseret. Pris 30000kr Hifi anlegg (alpine, mtx, infinity, peerlees) til en nypris av ca. 16000 kan følge med for 6000kr ekstra. Under 1 år gammelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har du flere bilder av den eller? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har du flere bilder av den eller? ja, noen vinkler du ønsker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Næsh. Alle da... :) litt inni også... motorrom++ Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg