Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet


Stingher

Anbefalte innlegg

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir veldig bra dette her, bra at du går for en kurant stylet bil og ikke latt den lide rieger døden.

interiør ser veldig bra,men et 95 mm shiftlight kommer til og ødelegge mye, ser helt på trynet ut med en stor duppeditt på dashen. du har en gammel bil og klisse på nye sånne riskoker detaljer blir maks feil i en VAG bil, min mening då. du har jo turteller ifra før av og.

 

en ting jeg mener du mangler i interiøret. S2 ratt, gjør seg så sinnsykt bra. hele bilen får litt mer sportslig preg av det,og det er en drøm og holde i.

felgene ser bra ut og. blir en 100 på meg og snart men på A6 karroseriet, 2.8 V6, gubbebiler!? pøh, det er store konge biler som er som drømmen og kjøre(evt sitte på med ;) )

 

mvh Audi-rong

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg mener du mangler i interiøret. S2 ratt, gjør seg så sinnsykt bra. hele bilen får litt mer sportslig preg av det,og det er en drøm og holde i.

felgene ser bra ut og. blir en 100 på meg og snart men på A6 karroseriet, 2.8 V6, gubbebiler!? pøh, det er store konge biler som er som drømmen og kjøre(evt sitte på med ;) )

 

mvh Audi-rong

 

Veldig fine biler det ja, ønsker meg en sånn selv.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke senkesett anbefales for å få bilen litt nærmere bakken? 40/30 eller 35/35? Tror jeg vil gå for 40/30, for å få litt helling i fronten. Eneste er at 35-settet er litt billigere, 1.686,- mot 1.999,-.

 

Og vil jeg se mye forskjell på bilen ved å senke den 40/30?

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe matter. Er de laga til A100 eller? Hvor mye kosta de?

 

Nei, de er nok ikke det. De som skulle være til audi 100 syns jeg ikke likna på org. mattene i formen i det hele tatt, så jeg tok de som likna mest, selv om de er litt små.

 

Betalte 350,- pluss frakt for de. 50,- billigere på gundersen motorsport enn hos realcar.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er nok ikke det. De som skulle være til audi 100 syns jeg ikke likna på org. mattene i formen i det hele tatt, så jeg tok de som likna mest, selv om de er litt små.

 

Betalte 350,- pluss frakt for de. 50,- billigere på gundersen motorsport enn hos realcar.

 

Ok. Var inne på sia dems og så nå, Ikke akuratt like i formen som de orginale nei.

Ang senkesett,så burde du gå for 40/30. Men senker du den bak så vil kanskje dekkene subbe, tenker da med 17"felger. Men det finner du ut.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil ikke ha no subbing. Men jeg tror nok jeg har litt å gå på siden jeg ikke skal ha så breie dekker (205), og så blir jo hjula 3,1% mindre enn org. dim.

 

Bør gå da, men har hørt at det subber med 17" og senk. Det skjønner ikke jeg da men. jeg har 225/45-17 dekk. Der er det akuratt med plass. Men min er ikke senka da.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste hadde vært å satt på non 200-skjermer, men det tror jeg ikke jeg gidder.

Tror nok jeg får vente med å bestille senk til jeg har fått felgene. Burde jo komme snart, er omtrent 3 uker siden jeg bestillte de.

 

200 Skjermer hadde vært noe ja hehe. Men det er vel ganske mye arbeid å sette på..

Burde snart komme da ja. Men du kan jo senke den bare foran da... :)

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår