exEleC Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hei Jeg gikk til innkjøp av en Opel kadett gsi her om dagen kjøpte den veldig billig av en kamerat som var lei hele bilen, men fikk med 2 motorer, den ene var 2.0i 8v og en 2.0i 16v x20xev Til dere som har montert 2.0i 16v motor før i en kadett plz, trenger litt hjelp. -Hvordan har dere løst det med ledningsnett ? Brukt HELE ledningsnette fra en vectra 2.0i 16v ? Sitter nemlig med et lite dilemma, ser ut til at jeg har mangen timer med lodding og kos med ledninger, stikka passer ikke til hjernen, men den skal jeg bytte til en fra en vectra 2.0i 16v. Gi meg noen tips hvordan jeg kan løse dette ledningsproblemet mitt på en grei måte! :usa: Takk på forhand. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 har du ledningsnettet til 16v motoren da? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Tror det :) Men alt er så j**** uoversiktelig... Litt klippt og masse løse ledinger, jeg har mye fine timer med lodding og øl forran meg ja ... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Det som er halve morroa ;) Skaff koblings skjema ;P Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 kan du ta noen bilder og? Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg