Gå til innhold

HJELP... Får ikke lyd.

Ranger emnet

Casper

Anbefalte innlegg

hei noen her som kan hjelpe meg, har en dodge srt-10, som selfølgelig er amerikansk, og jeg har kjøpt meg avix x1, men får ikke lyden ut...!!

er jo en orginal forsterker i denne bilen, så alt er koblet opp, og alle kontaktene for "ombyggingen" har jeg kjøpt, men får fortsatt ikke noe lyd...

noen som kan hjelpe..??

Mvh

Casper

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er problemet at du ikke får lyd i høytalerene, men at anlegget "spiller" ? Er det en ekstern forsterker i SRT-10 ?

selve spilleren fungerer, det er ikke problemet, men får liksom ikke lyden ut... er ekstern forsterker ja...

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selve spilleren fungerer, det er ikke problemet, men får liksom ikke lyden ut... er ekstern forsterker ja...

høres ut som et tilfelle av aktive høyttelere spør du meg!! de opererer nok på en annen spenning enn hva spillern din gir mulignes...

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei noen her som kan hjelpe meg, har en dodge srt-10, som selfølgelig er amerikansk, og jeg har kjøpt meg avix x1, men får ikke lyden ut...!!

er jo en orginal forsterker i denne bilen, så alt er koblet opp, og alle kontaktene for "ombyggingen" har jeg kjøpt, men får fortsatt ikke noe lyd...

noen som kan hjelpe..??

Mvh

Casper

Hvis du har kjøpt :alle kontaktene for ommbygging, så skal det vel virke da..

Det hadde vært fint hvis du hadde kunnet gitt en litt bedre beskrivelse av hva du har kjøpt, og hvor du har koblet de.

Jeg har montert x1 i "same" bil, dog ikke en srt10i, uten noen problemer..

Jeg regner med at det sitter en original forsterker i denne bilen, og det er der du har problem.

Hvis du vil, kan du ringe meg på 90139894

Lenke til kommentar
Del på andre sider