Mute Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Da har jeg bytta inn Mazdaen og får levert den nye bilen neste lørdag. Ford Focus Collection 2001 mod. 1.6 L 16V 61500 km Bilder kommer når jeg får bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Her ligger det noen bilder av bilen min :) http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=14384&hl= planene for bilen videre er å senke den å få satt på effektanlegg. litt soting på bakvinduene må vel også til :) Tenkte jeg skulle prøve å lage en litt ren og grei bil. uten for mye styling å slikt. kom gjerne med tips ang. utseende på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 rs-felger er vakkert på en focus! happyhappy Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Syns selv ikke de er spesielt fine på focus. noen andre som kan være fine på focusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strax Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg Focus sjøl.. bara at denne er en stasjons vogn. Black panter farge, heeelt svarte ruter og 17" kritt hvite felger.. Det syns jeg bare er drit lekkert. Men ang felg valget ditt. Jeg var innom felg import bladet igår, der inne finnes det noen sinnsyk kule felger som hadde sklidd rett på focus'ene våres. ta en titt der Siter All klaring, er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg