fred_stian Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 En kamerat av meg skal selge helt ubrukte sideskjørt til golf 2, 2 dørs som han fikk til bursdag og uka etter kjøpte han seg audi... :cocain: Pris ca 1000kr. Send meg en pm, eller helst ring Thomas selv på 91852596. Holder til på Kløfta, Ullensaker. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 LATTIS!!! Kjøpte disse skjørta for 2500 sa han!! hehehe!!! LOL.... koster 1100 på autospar, åsså sa han jeg fikk de for 1500 av han:iconsm :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 LATTIS!!!Kjøpte disse skjørta for 2500 sa han!! hehehe!!! LOL.... koster 1100 på autospar, åsså sa han jeg fikk de for 1500 av han:iconsm :cocain: kan variere fra side til side d,,sånn som TSI der er det blodpriser!uhhmmwhat? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg