LLH Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Tok noen bilder på Hamar i kveld. De er ikke spesielt bra, men jeg slet litt for de. Tråkke i vann dam, falle i snø haug. i -4 grader og enda stå ute i 2timer til er kaldt... Noen folk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Nice :) Drar nedover med familie og kamera imorgen. Byttehandel for at jeg dro på guttetur til svenskerally! Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Nice :) Drar nedover med familie og kamera imorgen. Byttehandel for at jeg dro på guttetur til svenskerally! Mvh kjørte du en blå evo7 dit? viss du gjorde det, tror jeg at jeg så deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Nice :) Drar nedover med familie og kamera imorgen. Byttehandel for at jeg dro på guttetur til svenskerally! Mvh OT: da møtte jeg deg også, mellom hamar og furnes tror j, Evo med barn baki hvertfall.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 OT: da møtte jeg deg også, mellom hamar og furnes tror j, Evo med barn baki hvertfall.... da var det han jeg så jeg å :D i brummendalen tror jeg det var jeg så han :D edit: vi kjørte en hvir chrysler voyager :) sto ved siden av deg i det lyskryss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kan vel stemme det ja.. kjørte litt frem og tilbake med familien mellom Hamar og Lillehammer. Var oppi Brummendal å så på SS10 :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kan vel stemme det ja.. kjørte litt frem og tilbake med familien mellom Hamar og Lillehammer. Var oppi Brummendal å så på SS10 :) Mvh så bilen din på parkering plassen også :) så egentlig ganske fint på den etappa :D sto innpå der jeg :) i innersvingen viss du skjønner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Heisann... legger ut noen bilder ifra rally jeg, så kanskje noen andre legger ut også :) Fra ss9,ss11 og ss14 At bildene er litt dårlige skyldes dårlig kamera og fotograff :) Flere bilder her ---> http://photobucket.com/albums/v171/Ottesen/Rally%20Norge%2011%20feb%202006/ Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg