Gå til innhold

bass!!!!!!

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om noen har noen gode råd på hva jeg kan kjøpe av sub for å få skikkelig MYE bass men som ikke koster alt for mye... ca2000-6000 for 2*12"

de bør helst være sånn at jeg kan kjøre 2 ellementer å kjøre de i 2 ohm.. har desverre ingen forsterker som takler 1 ohm...

lurer også på om noen som vet av importør/forhandler av mmats eller jugernight? håper noen vet om dette... :hello:

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du kan betale opptil 6000 ville jeg kjøpt enten:

SPL Dynamics fra USA, eller

Pioneer TS-W3004SPL (du har råd til 3 stk da). Jeg har tre slike selv, i 2,66 ohm (spolene i serie, og høyttalerne i parallell), og dette spiller perverst i lukka kasse! Har også 2-ohms stabil forsterker, forresten.

Du har ikke X-3000 du og, vel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BoomBoxx skrev:
Hvis du kan betale opptil 6000 ville jeg kjøpt enten:

SPL Dynamics fra USA, eller

Pioneer TS-W3004SPL (du har råd til 3 stk da). Jeg har tre slike selv, i 2,66 ohm (spolene i serie, og høyttalerne i parallell), og dette spiller perverst i lukka kasse! Har også 2-ohms stabil forsterker, forresten.

Du har ikke X-3000 du og, vel? :P

nope... har en rf 1000bd... men fikk nettop tilbud på helix 1000.2 til 4600kr helt splitter ny... så jeg lurer på om jeg skal prøve den+ 2 cadence wild beast inni 2er golfen min!! tru d skal fungere litt ihvertfall... yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerryZaphire skrev:
prismessig så vil jeg faktisk si at du får mere morro for penga av å kjøpe 3004spl enn å kjøpe wild beast.

grunnen til at jeg har tenkt å prøve cadence er at jeg har hørt en del positivt om det pluss at jeg er drita lei av rf... har hatt d alt for lenge... pioneer har jeg hatt før, på tide med noe nytt trur jeg... :) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerryZaphire skrev:
Jaja... hehe... ditt valg :)

Aldri hørt noe negativt om hverken wild beast eller 3004spl... annet enn at de krever sin forsterker hehe :D

bare arti d!!! e itj nå som e så arti som vill lyd i bil... en gang å du e hekta... :):):) :cocain: :cocain: :hello: :hello: :hello: :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fi_asko skrev:
Tror han mente at du kunne kjøpe dem derfra. Altså litt billigere enn her hjemme..

SPL dynamics selges ikke i USA..... gjennom en offisiell distributør

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BoomBoxx skrev:
LOL! Jeg satt i andre tanker! :D

Mente Digital Designs! :D

Det var noe annet ja, hehe.

Importøren i Norge var jo intr. i å sponse en bil i Norge da, da fikk man vel kjøpe til importørens kostpris eller noe sånt, så da har man jo en god mulighet til å slippe billig unna...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider