Gå til innhold

V240: Min 740tic

Ranger emnet


v240

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpte lyktene av en kamerat.. han har kjøpt de ny og har ikke brukt de ennda, grunnet kjøp av 760 lykter.

 

no er kablene og sideblinkers bestilt og pedersen-racing lovte at de var i postkassen min i morgen.

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånn skikkelig rally-lyd i min med digert åpent k&n-filter når jeg ikke har noen form for avlastningsventil. Hører at klaffen i LMM'en smeller fram og tilbake + skikkelig kvitrelyd ut fra filteret, når jeg slipper gassen etter pådrag:)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo! Har ikke noe merker på min, skal bytte framskjermer, så da fjerner jeg volvo-merkene der og. Eneste stedet det står volvo er i grillen, der er det fint! Skal nok ha diesel-emblem bakpå 240'n min når den kommer på veien med ny turbomotor :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei føyy.. den må av, enten sorte fangere, eller fangere i bilens farge... D er min mening værtfall. -Og btw: se å få av volvo og det andre merket bakpå da!! :P hehe

På min så har refleksen sittet siden bilen var ny, iallefall forran. Der er den hard og flassete, vond å få av. Noen triks til å få den av? varmepilstol eller sterke saker???

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår