Gå til innhold

Bilder av bilene våre?!

Ranger emnet


SnIper

Anbefalte innlegg

Originally posted by pumpedyse

 

 

hmmm vet du hvilket merke han kjøpte ??

for jeg kjøpte noen i fjor, de fikk jeg ikke til og passe skikklig.

 

Mener han bestilte de fra Autospar! Men sjekk med han forsikkerhets skyld. Han er på hytta nå, så eg vetsje kortid han er innom forumet igjen.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kenvab

Ja det er tape. Eg har bestillt lyktespiolere i plast. Tapen stod på fra den forrige eigeren.

Motoren er en 1.8 T med 3" downpipe og racing katt. Resten av effektanlegget kommer på onsdag. Ellers står det en MTM chip i.

 

 

 

Sinnsykt rå bil... det er den som kjørte i Stavanger før!? Hvor ble det av BBS felgene? Synes den var råere med de felgene på men fortsatt en av Norges fineste Golf IV da;)

 

Du tar med bilen og kommer på treffet vi skal ha i Haugesund om 3 uker?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

 

 

hmmm vet du hvilket merke han kjøpte ??

for jeg kjøpte noen i fjor, de fikk jeg ikke til og passe skikklig.

 

Hei igjen ja. Lenge siden eg har vert inne her no. Har hatt masse å gjøre. Vel lyktespoilerene fremme og bak får eg tilbake ferdig lakkert i dag. Eg har prøvd dei på bilen før eg sendte dei til lakking og det så ut til at dei passer bra. Skal montere dei i dag så eg kan gi en tilbakemelding hvordan det gikk.

Eg bestilte dei fra Autospar.no Rask levering og til en rimelig penge. Skriver igjen etter montering. Skal se om eg får sendt med ett bilde eller to oxo da så kan du vurdere resultatet sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

 

Sinnsykt rå bil... det er den som kjørte i Stavanger før!? Hvor ble det av BBS felgene? Synes den var råere med de felgene på men fortsatt en av Norges fineste Golf IV da;)

 

Du tar med bilen og kommer på treffet vi skal ha i Haugesund om 3 uker?

 

Heisann. Takker for det. BBS felgene kjøpte eg ikke med bilen. Han skulle ha 20.000 ekstra viss eg skulle ha dei med i tilleg til dei som står på no så det var for dyrt synest eg. Lurer på å kjøpe nye, men får se økonomien litt ann. Eg skal sikkert på treffet på Rudskogen 16-17, men treffet i Haugesund ser dersverre litt dårlig ut. Kanskje eg rekker ned å ta en dagstur ned på søndag. Har hvertfall lyst til det. Vi får se ka tiden strekker til. Kanskje vi sees der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenvab

 

Heisann. Takker for det. BBS felgene kjøpte eg ikke med bilen. Han skulle ha 20.000 ekstra viss eg skulle ha dei med i tilleg til dei som står på no så det var for dyrt synest eg. Lurer på å kjøpe nye, men får se økonomien litt ann. Eg skal sikkert på treffet på Rudskogen 16-17, men treffet i Haugesund ser dersverre litt dårlig ut. Kanskje eg rekker ned å ta en dagstur ned på søndag. Har hvertfall lyst til det. Vi får se ka tiden strekker til. Kanskje vi sees der da.

 

20.000 ekstra for felgene?? Får jo nesten nye 19" for den prisen så jeg skjønner deg.. De passer bra RS4 felgene også for all del, men BBSene passet enda bedre;)

 

Ser ut til at det kommer endel folk fra Bergen på treffet vårt så du får hive deg inn på ei hytte, er jo grilling og pils på lørdagen som blir høydepunktet:D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

20.000 ekstra for felgene?? Får jo nesten nye 19" for den prisen så jeg skjønner deg.. De passer bra RS4 felgene også for all del, men BBSene passet enda bedre;)

 

Ser ut til at det kommer endel folk fra Bergen på treffet vårt så du får hive deg inn på ei hytte, er jo grilling og pils på lørdagen som blir høydepunktet:D

 

Ja 20.000 for dei felgene var ALT for mye ja. RS4 felgene er greie nok dei, men lurer på å bytte dei ut no. Får se ka det blir til.

Har snakket med en del fra Bergen ja og det blir nok en gjeng som tar turen ja. Eg tviler på at eg får tiden til det, men som sagt så håper eg på en dagstur på søndag. Det er jo kjekt at dere lager til treff og slikt. Håper det er mangen som stiller slik at dere arrangerer ett slikt treff til neste år oxo. Ka med å flytte det til en månad der det er litt stillere på treff fronten? I august skjer det jo noe HVER helg så det er jo vanskelig å kunne få med seg alt.

Vet ikke eg. Var bare en tanke.

 

Mvh K.V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

 

 

jeg har prøvd og montere lyktespoiler på min golf 4 med xenon

det gikk ikke pga xenon lyktene er litt forskjellige stikker litt lengre ut...

 

Heisann.

 

Vel no er lyktespoilerene kommet på fremme og bak.

Eg lovet deg noen bilder så her kommer dei. Du får vurdere selv, men eg synest att passformen ble bra både fremme og bak.

Dei er kjøpt hos Autospar.no

post-2508-13804851820847_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Originally posted by Kenvab

 

Gå inn på Autospar.no så videre på eksteriør og videre på lyktespoilere. Så finner du golf IV og da kan du ikke unngå å finne dei der. Lykke til.

 

 

 

gikk inn her men disse det vel ikke ??

 

http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_eksterioer__lyktespoilere__golf_iv.htm

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa vi ser'n. Pen bil. Har fått lakka og montert V6 4-motion leppa mi i dag. Ble helt rått. Bilder kommer senere.

Spørgesmål: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tåkelys dekslel til golf IV?????? Det er de som sitter under hovedlyktene!

Har ringt alt og alle....men nei. anyone??????

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her er et bilde av min bil. Så å si original, men har lyst til å småstyle litt, derfor noen spørsmål:

 

Montering av baklukespoiler, er det bare å lime på? Samme med øyelokk?

Hvor mye omtrent er det for Simons effektanlegg, eller er det annet merke som anbefales?

Har også overveid Kamei sportsgrill (veit at noen ikke synes den er så hot men...), er det enkelt å bytte grill?, for en som ikke har allverdens bilteknisk kunnskap ;-)102_0249_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår