vrtx Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Noen erfaringer med supersport senkesett? Ikke jeg iallefall men vist du kjøper ett til meg kan jeg fortelle deg det :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hvis jeg kjøper et apex til deg,kansje du kjøper eibach til meg...-he he! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvor lønner det seg å kjøpe Eibach-fjærer? Tenkte kansje kjøpe separat fjær/demper med annet merke demper,da Eibach bli for dyrt komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Auto-Trio selger Eibach fjører og Bilstein dempere. Bor du i nærheten av Kristiansand så selger Per Hagen Eibach.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg