Bravo96 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Fikk innstallert anlegget i går hos forhandler med kicker forsterker, kicker bass og 4 høytalere foran. ( 2 i døra, 2 på dasjbordet ) Men akkurat for 30 minutter siden, da jeg skulle kjøre opp anlegget så klart på vei hjem, sa det plutselig schhhhhhh, så ble bassen helt borte og jeg hørte kun lyden fra høytalerne foran. Skrudde av og på bilen når jeg kom hjem, og nå er lyden i alle mine høytalere foran borte, mens bassen er den eneste som dunker, uten at jeg hører musikken. Kjører jeg opp volumet litt, kommer det et lite schhh igjen, så forsvinner bassen, men kommer tilbake. Hva er galt?? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 høres ut til at noe er feil koplet på forsterkeren eller spiller!? hvem var det hos?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 høres ut til at noe er feil koplet på forsterkeren eller spiller!? hvem var det hos?? Løs jordingskabel?? eller kanskje dårlig kontakt i sikringsholderen foran ved batteriet? Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo96 Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Gjorde det hos TV boden i Sverige. Virket som han hadde peil han som drev på. Brukte iværtfall hele dagen på dette her. Anlegget har da spilt perfekt i går og i dag... til jeg skulle hjem. Merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg