xtreme-corrado Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 på g60`n er det en sånn dumpventil lyd når man slipper gassen på litt turtall. det jeg lurer på er at den lyden er nesten eller helt borte på g60`n min. noen som har peiling på hvorfor??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 det er ikke noe med luftfilteret? sånn "plystrelyd" du mangler eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 På G60 skyldes denne lyden at returluften går tverrs igjenom innsugskammeret og ut i luftfilteret. Høres ikke særlig med vanlig orginal luftfilterboks, men med konfilter. Har du konfilter og hører ikke særlig my lenger, så er det enten noe feil med boost return systemet, eller så er det virkelig på tide med en vask av konfilteret. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Du skriver at den er borte. Har den vert der før og sakte forsvunnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 jeg har et konfilter, får prøve med en vask av det så får vi håpe det ordner seg. hatt bilen i ca 10månd og lyden har bestandig vært dær, helt til nå nylig. vasker jeg filteret bare i rent vann ell? takk for svar ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by xtreme-corrado jeg har et konfilter, får prøve med en vask av det så får vi håpe det ordner seg. hatt bilen i ca 10månd og lyden har bestandig vært dær, helt til nå nylig. vasker jeg filteret bare i rent vann ell? takk for svar ;) ;) ;) Du trenger et spesielt vaskemiddel fra filter produsenten + filter olje. Hva slags merke har du? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 filteret sto i bilen når jeg kjøpte den, har tatt det ut nå men det står ingen ting på det. vet ikke hvilket merke det er. av utsenede er det helt rund og blankt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by xtreme-corrado filteret sto i bilen når jeg kjøpte den, har tatt det ut nå men det står ingen ting på det. vet ikke hvilket merke det er. av utsenede er det helt rund og blankt... Er det skumgummi? Eller bomull? Er det skumgummi, kast det. Er det bomull, prøv med f.eks K&N sine greier. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 er det ikke det filteret som de selger på torshov da? det er et konisk green cotton filter med alu kappe rundt finner det ganske langt ned på siden i linken under.side 16. http://www.torshovbil.no/katalog/2003/5_deler.pdf Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Nuvell... Min "plystrelyd" forsvant for ca 1. måned siden....i samme øyeblikk viste kjøre komp. at det var på tide å gjøre noe med laderen... Etter ny overhaling, kommer nå denne "pop off"'en ved ca 3000 o/min hos meg. Da funker tingene greit. Finn deg en vei du, dra på 120-130 kmh, og sjekk ladetrykk. Flat pedal til nr før turtalls sperre i tredje... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg