mx_power Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hei hei.. trenger litt råd. skal kjøpe nytt front sett. har funnet noen aktuelle.. rockford: FNQ3146 Fanatic Q 3-veis kicker: SS65.2 hvilke bør jeg velge. bør kunne spille høyt. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 jeg har et kicker SS sett liggende,(nytt) skal bort billig om du er interessert. det spiller høyt og heftig om du har en ok forsterker på dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg hadde et FNQ 3514 sett før. Det var 2 veis, bestående av 5,25" mellomtone og 1" diskant. Det var det skikkelig god lyd i!! Akkurat nå driver jeg og legger opp det 3 veis settet du nevnte, FNQ 3146... Har blitt lovet skikkelig bra lyd, så jeg gleder meg til det er ferdig bygget i begynnelsen av mars..! ;) Jeg har ikke noen erfaring med Kicker, men jeg har litt erfaring med Rockford.. Og jeg har hvertfall ikke et vondt ord å si om dem! (Hvertfall ikke FNQ elementene, men FNX' har jeg ikke vært imponert over...) Det virker ikke som at det er så mange bra 3 veis component sett der ute, til en billig penge.. Men FNQ 3146 har jo falt en del i pris så hvis du får klørne i et gjør du nok et bra kjøp..! :) Mvh Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg