slayer Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen som har en slik fra da V70 fikk D5 motoren? Er veldig interessert i denne bilen og det hadde vært fint om noen hadde en slik en fra 2002 --> (det var vel da D5 motoren kom?) som jeg kunne kjøpe? Hadde vært artig å lese i den om utstyr osv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 T5 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hei! Jeg tror volvo kom med V70 D5 i 2002. De motorene skal visst være meget solide. Her har du litt info om V70 D5 2002: http://www.zett.no/auto/carforsale/viewCatalog.action?ref=OFV9559_2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Takk! Da har jeg noe å lese på.. :) noen som vet om den intergrerte tlf i bilen er slik at man kan snakke rett ut i bilen eller om det må brukes håndholdt tlf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 den integrerte tlf kan man prate rett ut i bilen eller i håndsettet. har selv denne i min s60 og telefonen er helt grei. ikke super kvalitet men helt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ok, takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg