hazzie88 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Etter nøye gjennomtenkning har jeg funnet ut at det en gang var noe her... så... Hva mangler her? Takker for svar :) Beklager størrelsen av bildet osv. Har ikke lært meg skalering, eller hva det heter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Etter nøye gjennomtenkning har jeg funnet ut at det en gang var noe her... så... Hva mangler her? der mangler ingenting orginalt , men meget mulig en telefonholder eller no. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Som Volvo740Turbo sa, du mangler ingenting der, men jeg skal motere turbotrykksmåleren min der med tiden. nå står det en telefonholder der.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ok, takk for kjapt svar! Mulig jeg kan fikset en holder til ipoden min der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ser at det mangler en plastbit over festeskruen til instrumentet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Åh? Men det er vel ikke så viktig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg