Arcatus Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Noen som vet om en bilhugger i Bergen? Har klart å sprekke ene lykten min.. Er det samtidig noen som vet hvor jeg kan hendvende meg for å få tak i større dynamo til bilen? Hva som passer i bilen? Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Åsane Start & Dynamo Mathopen Start & Dynamo Du kan slå til med nye lykter, vist det er frontlykten som er sprukket. http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1495 Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 okay.. får ta en telefon til de å høre. Fin side det der! mye fancy til bilen der... Noen som har noe styling eller hva det skulle være å selge til clio 1, så bare gi meg en lyd... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 mye fra pug 205 og slikt passer overens med renåene, har en 60amp dynamo på min fra en 205 eller noe citroen greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg