Memph Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Heisann Er disse noe til helt ok anlegg? MDS høytalere Jeg skal ikke kjøre med dundrene techno, bare god solid lyd :) mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har vært borti noen MDS 6X9" men vet ikke om dem var de samme som disse. Men teksten ekstrembass trur jeg du kan ta med en stor klype salt. Men 900 sek. er jo ikke allværden, så lyden for penga skulle nok funke. Men ønsker du solid lyd så trur jeg du vill mangle noe i bunn. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hallais vel jeg har komponentsett foran, høytaler pluss diskant, skal ha noen 6x9 bak og kanskje en liten sub med tiden, har også en denon dca 600 som er nevnt i annen tråd her mvh M psst, send meg gjerne tips på andre høytalere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hallais vel jeg har komponentsett foran, høytaler pluss diskant, skal ha noen 6x9 bak og kanskje en liten sub med tiden, har også en denon dca 600 som er nevnt i annen tråd her mvh M psst, send meg gjerne tips på andre høytalere :) Leste den tråden akkurat nå. Da ville jeg brukt den forsterkeren til frontsett og 6X9" bak. (er egentlig ikke helt tillenger av å ha fultone lyd bak) Så ville jeg kjøpt en mono forsterker som passer i din prisklasse, og en sub som passer forsterker og prisklassen. Be event. om tilbud fra noen av firmane her, for da kan kvaliteten bli høyere en forventa. Nevn også bil og musikk type. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 hei jeg liker jo masse rart, men det går nok for det meste i rock og delvis pop, type dum dum, raga og jokke går høyt i bilen, samt pearl jam og soundgarden har en golf 2 88 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 heisann det som er pri nr 1 er bakhøytalere, andre sub'er eller forsterkere får vente litt, må ha cash å betale med også :) Styling trenger jeg nok ikke, er nok litt over den "alderen" jeg ;) men kom med en "pakke" du, så kan jeg se på dine forslag :) mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hmmm du posta og lurte på om jeg ville ha en "pakke"? nå nærmer det seg 12 timer siden den posten var ute så da lurer jeg på hvor svaret er? Ser også at posten din er vekk... det var vel bare bullsh*t det der da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hm! altid teit når noen skal komme med tilbud, for så å bli borte. nei, sjekk lydibil.no du og send pm til: Audio-Team Da får du ett forslag du kan begyne med. Han er også betalende firma her på forumet. Dem har tilbud's tider nå, så han kan ratt gi deg tilbud med sub. og 6X9" samt 4 kanaler til 2 - 3 000,- Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg