lipton Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Lurer litt på kjøp av en 1986 caddy.. Helt ok bruksbil,er godkjent senket,litt overflaterust,nye s/v dekk,strøkent inntriør,1.6 liter motor,alu plan,glasfiber topp.osv.. Noen som vet ca va desse bilene ligger på i pris?og er de noe mangler med desse bilene? På forhand.Takk... kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajonass Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Solgte min 87 bensin her i høst for 10700,- Var også en del overflaterust på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lipton Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 de va jo en grei pris..har sett på en till 22000,- men,syns de va alt for masse for den bilen..han va ikke villig til å gå ned i pris heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 De blir jo ikke akkurat billigere av at det begynner å bli få igjen av dem da. Jeg kjøpte min 87 modell for ca 1.5 år siden og gav 12 for den. For mye synes jeg men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Tror du må opp på over 10k for et ok eksemplar uten alt for mye rust.. je kjøpte prosjekt bila mi for 4k og så kjøpte jeg meg en caddy til bruksbil i høst som var eu ok og lite russt den betalte je 9K for jeg hadde den i en uke så ble jeg på kjørt i en rund kjøring og bilen ble erklært vrak :( Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummerr Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 hei du...... min mening er hvertfall at den ikke er verdt 22000... hvis det er den som er på autodb. veldig positivt at den er godkjent senket da, det koster endel peng. nei vent heller til du finner en fin en. den som er til salgs til 35000 på autodb er hvertfall fin, men mye penger igjen da... Siter 1984mod Vw Caddy 1,8 1996mod Vw Multivan 8seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lipton Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ja,de er den på autodb eg har sett på..kvit en.. Har utruli lyst på en sann caddy,kan bli utroli tøffe.. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 hei du......min mening er hvertfall at den ikke er verdt 22000... hvis det er den som er på autodb. veldig positivt at den er godkjent senket da, det koster endel peng. nei vent heller til du finner en fin en. den som er til salgs til 35000 på autodb er hvertfall fin, men mye penger igjen da... Sikkert litt lettere å selge en caddy for 35k om du gidder å ta deg tid til å legge inn bilder vil jeg tro. Når bilen skal være så gjennomført, hjelper det med en seriøs annonse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummerr Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja det er nesten så jeg ringer han selgeren å sier det.. rart han ikke har lagt ut bilder.. Siter 1984mod Vw Caddy 1,8 1996mod Vw Multivan 8seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Om bilen er godkjent senka er den jo atraktiv da..... Eks. Jeg kjøpte de TO caddyene mine for 5000.... :eek: Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg