TBJ Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja flammer i eksos er min..det var fra ID 05. har ikke tatt no ferdigbilder enda.. kanskje etterpå.. har lett litt etter bilder/film på nett fra ID men finner ikkeno... kjørte hele dagen så noe må disse fotografene ha fått me seg.. vurderer å selge bilen i høst.. det blir nedtur.... Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 selge bilen? noko spesiell grunn? det tykte eg høyrdes ut som ein dårlig ide... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ja det er en dårlig ide... men trenger penger til hus... bilen er drit bra nå,så det er nå jeg må selge den.. rar tankegang men.... neste blir nok en evo.. Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe, ja det er sant at bilen må selges mens den er god :) ja eg håpar at min går heilt til eg har råd til å kjøpe evo også. blir sikkert import frå italia då også... lukke te med huskjøp/oppussing da.. Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg