kimoajajaj Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei! En kompis kjøpte seg nettop en 1992 Mazda 625 2,5i V6, han er plaget med at den er så tungstartet, må tørne i vell 5 sekunder før det skjer noe, skal vell ikke være sånn?. Han spurte meg hva det kunne være, men jeg må ærlig talt si at det var ikke så godt å si... fåreslo at han kunne ta en titt på tennplugga, men hva kan det ellers være?. Hadde vært fint om noen kunne gitt meg/oss noen tips. Mvh. Joakim Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalfa Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg er ingen mekaniker. Men kan det være at det tar tid å få bensin frem til motoren. Hvordan går motoren når den først har startet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hvis det bare ikke er starteren som begynner å bli svak da. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg